Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΝΗΨΙΟΥ ΤΟΥ Λ. ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΣΤΟ ONLYTHEATER.GR. 


Από τη Γερμανία ο ανηψιός του Λευτέρη Βογιατζή, Παναγιώτης Βογιατζής, απέστειλε σήμερα, στη Σεμίνα Διγενή προς δημοσίευση την ακόλουθη επιστολή.



Με μεγάλη μου λύπη παρακολουθώ, μέσω του διαδικτύου, αλλά και ενημερώνομαι προσωπικώς από τον πληρεξούσιο δικηγόρο μου στην Ελλάδα την ύπαρξη μιας εσκεμμένης δραστηριότητας η οποία έχει σχέση με την αντιμετώπιση του πνευματικού έργου του θείου μου, Λευτέρη Βογιατζή από πρόσωπα που ουδεμία συγγενική ιδιότητα έχουν με το θείο μου με σκοπό να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη και τα ΜΜΕ για ίδιον όφελος.

Θέλω να δηλώσω:
1. Οι διαδικασίες αποδοχής της κληρονομιάς του θείου μου Λευτέρη Βογιατζή συνεχίζονται συντεταγμένα με τους ρυθμούς των Ελληνικών και Γερμανικών δικαστηρίων.
2. Το δεύτερο στάδιο των ενεργειών μας είναι η αποσφράγιση του σπιτιού του θείου μου στην οδό Κομνηνών (την οποία σφραγίσαμε με εισαγγελική εντολή αμέσως μετά τον θάνατό του) και η εκκαθάριση της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρίας που στεγάζεται στο Θέατρο της οδού Κυκλάδων, ώστε να αποπληρωθούν οι οφειλές που τυχόν βαρύνουν τον θείο μου.
3. Ο επόμενος άμεσος στόχος μου είναι η ψηφιοποίηση του αρχείου, η βιβλιοθήκη του Λευτέρη Βογιατζή, η μουσική βιβλιοθήκη και το αρχείο του πατέρα μου Σταμάτη Βογιατζή . Ο φορέας που θα το διαχειρίζεται θα στεγαστεί στην οικία της Άνδρου (Στραπουργιές) ενώ τα αρχεία και οι βιβλιοθήκες θα στεγαστούν σε χώρο της Αθήνας που θα ανακοινωθεί σε συνέντευξη τύπου.
Οποιαδήποτε ενέργεια (παράνομη αποσφράγιση οικείας ή κατάληψη περιουσιακών στοιχείων του Λευτέρη Βογιατζή) προσβάλλει το νομικό καθεστώς των ελληνικών δικαστηρίων, τη μνήμη και το έργο του Λευτέρη Βογιατζή, θα καταγγελθεί και θα διωχθεί αυτοφόρως ενώπιον της Ελληνικής δικαιοσύνης.

Παναγιώτης Σταμ. Βογιατζής